2011. február 17., csütörtök

ET+7

Továbbra is ősnyugalom van...mindjárt hétvége, az jobban telik, mert Lac is itthon van velünk, és most majd Anyu is jön Samivel :) és máris itt lesz a hétfő!!!
Nagyon bizakodó vagyok!
Gondolkoztam rajta többször, hogy miért...lehet hogy mert ilyen formában a beültetés után a sikerig minden alkalommal eljutottunk? Tulajdonképpen mindig jó eredményt közöltek a vérvétel után...sajnos eddig 5 hét, illetve 6 hónap után buktunk el. De most nem fogunk!!!

Már babakocsikat nézegetek, álmodozom :)
És mikor álmodok is folyton benne vannak a Picik :) Ma például azt álmodtam, hogy a kinézett babakocsiban ültek a Picúrok és bementünk a munkahelyemre megmutatni Zoyát és Noelt. A dékán asszonynak megmutattam őket, hogy lássa milyen kis tökéletesek és hogy volt értelme hogy rendes volt velem és mindig szó nélkül elengedett vizsgálatokra :)
Kíváncsi leszek, hogy majd rám tör-e a para hétfőig...de legkésőbb hétfőn reggel tuti! Szerintem akkor szokás szerint kommunikációra alkalmatlan állapotban leszek...

1 megjegyzés:

  1. Jajj, már úgy vártam az ET+7-et!!!! :-) :-) Szuper, h minden rendben, nem is lehetne másképp! Puszik

    VálaszTörlés