2011. február 23., szerda

ET+13

Aki a Babanetet szokta rendszeresen olvasni, az tudja, hogy miről beszélek... Anyuval tavaly augusztusban vettünk egy ágyneműt, azzal a felkiáltással, hogy majd ebben fetrengek itthon, míg növesztem a Babót a pocakomban. Tulajdonképpen két egyszemélyest vettünk, és azt kellett átvarrni egy dupla méretű paplan huzattá! El is felejtettük, és novemberben a lombikra készülve, egyszercsak Anyu mondta, hogy megcsináltatta a varrónővel :)
Mi már ezt is jelnek vettük :)
Persze ez van felhúzva az ágyikóban :)
 Császárpingvinek vannak rajta...és én nagyon szeretem ezeket az állatokat! Karácsony környékén volt a tv-ben a Pingvinek vándorlása című film. Megnéztük Laccal...és olyan szép, ahogyan az életben maradásukért, kicsinyeikért küzdenek. Hihetetlen, hogy mekkora utat tesznek meg, hogy odaérjenek a költő helyre, és utána hogy élelmet szerezzenek a családjuk számára! Nagyon tetszett!!! :)
És mikor most voltunk eredményhirdetésen, Kanyó doktornő szintén ilyen pingvines köpenyben tűnt fel a folyosón :)
vicces... a kis pingvinek mindenfelé felbukkannak mostanság az életünkben :) Ha ennyire szinkronban van minden, akkor nem lehet már probléma, nem? :)
Egyébként a helyzet változatlan...ma nem csináltam tesztet, majd csak péntekre tervezem a következőt, hogy összehasonlíthassuk a tegnapival :)
Esti émelygés megvan, cicik nehezek, álmos vagyok és sokkal fáradékonyabb, és az evési szokásaim is változóban...
Várom a jövő hét csütörtököt, és a petezsák látványát, benne a tökéletes kis szikhólyaggal :)
Nézegettem is ilyen képeket...már vizualizálom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése