2011. február 14., hétfő

ET+4

Még mindig ős-nyugalom uralkodik rajtam :) ezt jó jelnek veszem.
Tegnap, illetve ma lehet a beágyazódás napja, hiszen ma 6-7 naposak a kis Drágák.
Hétvégén sokat, nagyon sokat beszéltünk a Babákkal, hogy szépen bújjanak ki a burokból, és tökéletes helyen tapadjanak meg, majd fúrják be magukat az elkövetkezendő 8 hónapra a pocimba.
Elképzeltem, hogy fogom a kezüket, és odaviszem őket, ahol meg kell tapadniuk, majd ők óvatosan befészkelődnek. Én várok addig, míg teljesen eltűnnek, majd betakargatom őket, kapnak puszit, és ott hagyom tovább fejlődni, növekedni mindkét Babácskánkat! :) Olyan jó volt!
Nyugodt voltam és vagyok, mert olyan érzés, hogy minden sínen van. Biztosan találkozunk idén ősszel, mikor megszületnek :)

Pocakom elég nagy, de majd holnaptól csinálom azt amit Judit ajánlott, hogy nézzem a bemenő és kijövő folyadék mennyiségét (gondolom, a mai napot már buktam...). Figyelni fogom, nehogy gubanc legyen!
Reggel a körözött megvolt, ebédre túrós tészta és túrós palacsinta, vacsira is kitalálunk valami túróval kezdődőt :)
Most, hogy melegítettem a kaját a konyhában, láttam, hogy Lac leüresítette a hűtő ajtaját :) Olyan Édes! Máris megcsinálta az ultrahangos képek helyét :) Úgy szeretem!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése