2011. március 29., kedd

Szomorúan...

Holnap lesz egy éve, hogy a mi kis Drága kislányaink angyalkák lettek és el kellett búcsúznunk egymástól.
Minden napunk részei Ők is, sokat gondolunk rájuk, de ahogyan közeledünk a március végéhez, egyre többször és egyre mélyebben felkavarnak a történtek.
Nagyon hiányoznak, és ha arra gondolok, hogy holnap már 1 évesek lennének, összefacsarodik a szívem...mennyi élmény, fejlődés, ölelés, gyönyörű pillanat maradt ki az életünkből azzal, hogy Ők nincsenek itt velünk...
Sokszor könnyes lesz a szemem...

4 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter, gondolunk rátok, ismeretlenül is. Egy ismerősöm javasolta, hogy a tanácsodat kérjem egy lombikkal kapcsolatos kérdésben, amihez most érkeztünk el (2,5 éves rögös út és 5 próbálkozás van mögöttünk). Nagyon megköszönöm, ha válaszolsz a lagomorf.lagomorf@gmail.com címen.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter,
    Ezt ma találtam, úgy gondoltam ide illik:

    Csak nézek és találgatom,
    hol az én gyermekem.
    Álomban, éberen egyre csak
    keresem.

    Mert megvan ő, tudom,
    csak elmaradt, de hol?
    És addig míg keresem,
    én se vagyok sehol.

    Bár a fájdalmatok nem fog elmúlni kívánom hogy idővel könnyebb legyen.

    VálaszTörlés
  3. Drága Eszter, ölellek! Nagyon sokat gondolok rátok és napok óta eszemben vannak az angyalkák. Nagyon drukkolok, hogy sikerüljön nálatok is a csoda! A harmincadika nekünk is mély seb. Puszillak

    VálaszTörlés
  4. Csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm Nektek!
    Ez a vers gyönyörű és nagyon igaz!

    Macs!
    Igen, a 30-adika mindkettőnknek fájdalmas napunk :(
    puszi

    VálaszTörlés