2011. március 18., péntek

péntek, háziorvos, Lac IR-je...

Reggel mentem a körzeti orvoshoz. Lezárattam a táppénzt, így hétfőtől újra vár a meló :(
Furcsa lesz, mert úgy jöttem el február elején, hogy nem megyek vissza már kb. 3 évig.
De erőt kell vennem magamon és a Babázós álmokat, terveket átmenetileg 1-2 hónapra félre kell tennem - legalábbis munkaidőben biztosan.
Kértem beutalót még a további szakrendelésekre is, és úgy búcsúztunk, hogy június elején várnak vissza a progeszteron szurikkal reggelente :)
Lac IR eredménye még mindig ott tart, hogy folyamatban van. Ma telefonáltunk nekik, hogy ugyan mondják már meg, hogy egy 24 órás vizsgálaton mi tart 3 napig? Kiderült, hogy elfogyott a reagensük, csak nem akarták tegnap mondani. Kérdeztük, hogy mikor lesz készen? Mire mondták, hogy fogalmuk nincs róla, hogy mikor érkezik hozzá anyag. Remélem, hogy azért a jövő héten pontot tehetünk a dolog végére.
Kétségeim vannak, mert azt mondják, lefagyasztották a vért, és majd felolvasztják, ha lesz mivel vizsgálni.
De eszembe jutott, hogy a BMC-ben a laboros lányok mondták, hogy az inzulin és vércukor vizsgálathoz levett vért S.O.S. le kell vinni a laborba, mert 30 percen belül el kell kezdeni feldolgozni. A MÁV-ban is ezt mondták, és ma a háziorvos is.
Ki tudja, hogy mi lesz az eredmény, ha felolvasztják?
Bizalmatlan vagyok. Legszívesebben megcsináltatnánk újra!
Írtam is egy levelet a labornak, hogy találják ki a megoldást erre a problémára, mert ez így nem túl meggyőző a számomra. Ráadásul nem ez az egyetlen probléma volt velük kapcsolatosan.
Majd meglátjuk, mit válaszolnak.
Csak kicsit kiakadtam rajta, hogy adtak időpontot március 14-re, majd potyára mentünk oda.
Utána azt mondták március 16-án, hogy mehetünk. Direkt elmondtam, hogy milyen vizsgálatra megyünk. Közölték, hogy nem kell cukrot vinnünk, mert benne van az árban.
Oda mentünk, nem volt cukor...csak azért tudták megcsinálni a vizsgálatot, mert én vittem (már annyira szkeptikus voltam - de valljuk be, senki nem jár minden nap mindenhova ilyen cukorral).
Majd megígérik, hogy 24 óra múlva kapjuk az eredményt és még ma sincs meg.
Nem hívtak fel, hogy tájékoztassanak, hanem nekünk kellett nyomozni, hogy most akkor mi van és mi lesz! És még most is csupa elbizonytalanító választ kapunk... szóval ez esetben nem érte meg az olcsóbb helyre jönni. Maradnunk kellett volna a mai Mensmentises IR vizsgálatnál attól függetlenül, hogy itt éppen a feléért csinálták meg. Jelen esetben jobban megérte volna a drágább hely, amennyiben flottul zajlanak a dolgok...
Elküldöm a levelet, remélem jövő héten választ is kapunk rá, és az eredmény is megszületik már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése