2011. március 3., csütörtök

szerda, Dr Czeizel Endre

Szokás szerint a következő napra tervezett eseményekkel álmodtam... :) Jó lenne már végre, ha szép nagy családot álmodnék magunknak, egészséges gyerekekkel, és az is ugyanúgy valóra válna, mint a kivizsgálással kapcsolatos álmaim :)
Reggel extra korán kipattantunk az ágyból, 9:30-ra kellett odaérni Czeizel Professzor Úrhoz, de szinte nem tudtunk aludni, annyira be voltunk sózva. Gyors adategyeztetés, családfa rajz, majd 2 perc elteltével már hallottuk is a nevünket, pedig még csak 9:00 volt. Siettünk be a nagy piros mappánkkal, ami 2007-től tartalmazza az összes leletünket, ami e témában készült.
Nagyon kedves volt Professzor Úr, megnézte a nagy gonddal kitöltött adatlapunkat, majd közölte, hogy mikor ilyet lát, nagyon haragszik a sorsra... és hogy milyen jó lenne azt a nagy piros dossziét elcserélni egészséges gyerekekre :) Mondtuk, hogy ezzel nem vitatkozunk, így ha ezen múlik, szíves örömest itt hagyjuk a leleteket, csak jöjjenek a gyerkőcök! :)
Végig mazsoláztunk minden eddigi vizsgálatot, a terhességeket, Czeizel Professzor Úr elég derűlátó volt esetünkben, kb 1 hónap múlva megyünk vissza hozzá egy konzultációra, addigis a "házi feladatokat" teljesítjük, aztán majd mindent egyben átbeszélünk. Annyira kedves, segítőkész, rendes volt, hogy nagyon sok pozitív energiával töltött fel bennünket!
Levetettük ott náluk a GÉN vizsgálathoz a vért, Lacnak és nekem is. Kettőnknek 30,000.- forint volt, de az előző napokban végig hívogattam több magánlabort is, részletesen megkérdeztem mindenhol, hogy pontosan mit takar a gén vizsgálat náluk, és mennyi. Hatalmas kilengések vannak, pedig akiket én felhívtam, szóról szóra ugyanazokat a dolgokat vizsgálják. Van ahol 80,000.-, van ahol 180,000.- forintért... Úgyhogy belementünk ebbe a 30,000.- forintba, mert fontos dolgokat vizsgál, Konc Tanár Úr is javasolta az elvégeztetését, és nagyon nem mindegy, hogy mennyiért sikerül megcsináltatni.
Eredmény kb. 3 hét múlva, akkor viszünk ismét mintát Lactól, azt szűrik több dologra, illetve megkért Czeizel Professzor, hogy addig mérjem ismét az ébredési hőmet. Úgyhogy mától mérem megint...fura nagyon...olyan régen volt már ilyen, és évekig mást sem csináltam, csak mértem, mértem és mértem...és a végén mindig reméltem, hogy szépen maradjon fent, és költözzön már Baba a pocakomba :)
Mire ez a gén vizsgálat meglesz, addigra már a kariotipus és az immunológia eredményem is a kezemben lesz, illetve az IR is, így elég sok új infónk lesz, amiből tovább tudunk gondolkodni majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése