2013. november 19., kedd

Szülinapi buli


Múlt vasárnap megünnepeltük a születésnapot kicsit szélesebb körben is, barátokkal, kispajtásokkal :)
Rá kellett jönnöm, hogy kezdő vagyok gyerekzsúrok szervezésében, de majd igyekszem fejlődni a 2. születésnapig :)

Sajnos nem tudott mindenki eljönni, mert betegek lettek gyerekek is, szülők is :(
Akik viszont ott voltak, remélhetőleg jól érezték magukat!

A munkahelyemen a tornatermet kértük el erre a célra.
Olyan szempontból nagyon jó helyszín volt, hogy nem igen voltak veszélyes tárgyak, eszközök, amik baleset veszélyt jelenthettek. Viszont ebből adódóan a fél házat oda kellett vinni, díszíteni, pakolni… és utána bontani is :)

Előtte való nap hajnaltól késő éjszakáig sütöttünk, főztünk. Persze a mennyiséget sem sikerült túl jól felmérni előre… nem baj, maximum belehalunk a torta mérgezésbe :) (elvégre IR kompatibilis sütiket csináltam)
Igyekeztem néhány jtékkal készülni, több-kevesebb sikerrel, amivel szintén jól elbíbelődtem a built megelőző éjszakákon :)
Mi élveztük és láthatóan a pindúrok jól érezték magukat!

Mindenki olyan kedves volt hogy eljött és velünk ünnepelt. A gyerekek nagyon helyesek és szuperül feltalálták magukat. A szülőket jó volt végre megint látni kicsit, bár ilyenkor mindig nagy szívfájdalmam, hogy senkivel sem tudok igazán foglalkozni/beszélgetni úgy és annyit amennyit szeretnék, mert szétdarabolódunk a tennivalók és a teljes létszám között. Én azóta is folyton kérdezgetem Anyut és Lacit, hogy mit gondolnak, vajon jól érezték-e magukat a vendégek, elég volt-e minden, …?
Még alszom rá néhányat és utána majd kikristályosodik bennem talán :)

Teszek egy-két képet (csupa olyat amin mi vagyunk, mert nem kértem engedélyt a jelen lévőktől, hogy nyilvánosan kipakoljam a róluk és gyerekeikről készült fotókat)
 
Szülinaposok :)
 
családi beszélgetős :)
 
Amikor nem engednek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése