2013. november 19., kedd

Strandolás


Az első strandoláson is túl vagyunk. Olyan nagyon meleg volt hétvégén, hogy felfújtuk a kis medencét, eresztettünk bele vizet és az ebéd utáni alvást követően felavattuk a kis fürdő bugyeszokat. Hihetetlen édesek voltak benne :)
Naptejjel jól bekentem őket, kitelepítettük a fürdőkádi játékokat, és utána következett a csobbanás.
Mi első perctől kezdve úgy fürdettük őket, hogy teljesen belefektettük őket a vízbe, így nem volt furcsa nekik, hogy a fülüket is éri a víz. Illetve nem vagyok híve nagyon a meleg vízben fürdetésnek – többek közt tanulmányok szerint az immunrendszer fejlődése szempontjából is jobb, ha hűvös vízben fürödnek a gyerekek, illetve a babaúszás miatt is a huszonfokos vizekhez szoktattuk a fiúkat. Így a nap melegítette víz még pozitív élmény is volt nekik, mert kicsit melegebb lett, mint ez esti füdrésnél megszokott.
Forgolódtak benne, hol hason, hol hanyatt feküdtek, csapkodták a tenyerükkel, rúgdosták a lábaikkal, úgyhogy volt nagy locs-pocs.
Határozottan rám hasonlítanak e tekintetben... Laci nem szeret nagyon dagonyázni, ő az a gyors zuhanyzós típus. Én pedig abszolút kacsa vagyok. Órákig képes vagyok úszni, pancsolni... vízfüggő vagyok és kész :)
Azt hiszem, mostantól az alapfelszereltség része lesz a kismedence, mert a gyerekeknek már most felcsillan a szeme, ha meglátják és mikor közeledünk felé, már akkor a levegőben kalimpálnak a lábaikkal és hangosan sikongatnak, gurguláznak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése