2013. január 16., szerda

1 hós státusz

„Vicces” ez a vizsgálat… 

Pelenkában mérik a gyerekek súlyát, az egyiküknél 40 grammot vontak le a pelusra hivatkozva, másikuknál 80 grammot, pedig ugyanolyan Pempers van a popójukon. Ennél már akkor is valósághűbb számot kaptunk volna, ha elhiszik nekem az előző esti fürdés után, ruha nélkül mért számot. Centire is sikerült 2-2 centivel többet mérni, gondolom majd e hó végén kiderül hogy összementek.

Kérdeztem, hogy egy picit dudori a köldökük, az vajon sérvnek számít-e? Mire azt a választ kaptam, hogy nem, de azért le lehet ragasztani. Elmagyarázták, hogy ragasszuk le, és kb 1-1,5 hetente kell csak a ragasztót cserélni rajta.
Hát, bevallom, eszem ágában nem volt leragasztani. egyrészt a szakmai állásfoglalás sem egyértelmű e témában. Egyáltalán nem bizonyított, hogy aki ragasztja a gyerekek köldökét, azoknál nagyobb számban oldódik meg magától a köldöksérv.
Amúgy meg úgy vagyok vele, hogy ha valami nem köldöksérv, akkor minek ragasszam le?
Arról nem beszélve (ez mondjuk az én mániám), hogy 1-1,5 hétig ugyanaz a ragtapasz?!? Az fürdésnél folyton vizes lesz, és a bacik legszuperebb életterét alakítom ki vele a gyerekek köldökénél…

Szóval a doktor nénivel továbbra sem igen értünk egyet – nagyjából semmiben.
Sebaj, ott voltunk, a doktor néni rendben találta Őket, és legalább tápszer receptért nem kellett külön elszaladnunk :) Utána sétáltunk egy nagyot, majd haza mentünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése