2012. január 30., hétfő

Receptek

Ma voltam reggel BMC-ben, maratoni várakozás után bekerültem Tanár Úrhoz, és megkaptam a recepteket :)
Ilyenkor mindig nagyon örülök, ...persze majd a gyógyszertárban már nem leszek ilyen lelkes mikor mondják az árat... (de olyankor is hatszor körüléri a fejemet a vigyorom)


Tanár Úrral átbeszéltük a dolgokat.
Eredetileg ugye én Gonapeptyl+Pergoveris injekciókat kaptam. Ez csodásan működött, hiszen várandós lettem a lányokkal. Aztán a második lombiknál megint a "bevált recept" szerint csináltuk a stimut, de elszaladtak a hormonok, így le kellett állni. Ezt követően Tanár Úr már nem merte ezt adni, hanem alkotóelemenként adtuk a szurikat: Gonapeptyl+Luveris+Gonal F. Így jobban szabályozható, hogy miből mennyit adunk be.
Mondjuk a legutóbb kicsit nehézkesen indult be a tüszők növekedése sajna, most majd egy kicsit turbózzuk, de még mindig nem annyira sok hormonnal, mintha Pergoveris lenne.
Megvitattuk a Clexane kérdést is.... úgy döntöttünk, hogy nem kell az nekem. Legutóbb kipróbáltuk, de nem működött. Amúgy sem volt "megalapozott" hogy kaptam, ártani nem ártott, de most nem fogunk ezzel kísérletezni.
A szteroid témát is átbeszéltük, és szintén leszavaztuk. Tanár Úr azt mondta, hogy ez is amolyan "babonaság", de ő inkább nem szeretné ezt sem most. Úgyhogy a mostani variáció az lesz, hogy:
2012. 02. 10-től megy a Gonapeptyl
2012. 02. 24-től valószínűleg stimuláció (Luveris+Gonal F)
repesztő majd Ovitrelle
táptalaj: Embryogen :)
Lac eredménye: bacimentes, 25 millió, és az 51% szuper minőségű :) hihetetlen durván javulnak az eredményei. Tanár Úr szerint ez lombikhoz tökéletes lesz :)

Mondtam neki, hogy melyikünk milyen vitaminokat szed, és azt mondta, hogy hibátlan :)
Kicsit fura volt Tanár Úr tipródása az injekciók kapcsán, el is bizonytalanodtam, hogy vajon jól döntünk-e. De persze ez majd csak utólag fog kiderülni.
Azt mondta, hogy inkább nem kísérletezik, mert annyira érzékenyen reagálok rá időnként, hogy könnyen túllőhetjük a hormon adagot, és akkor le kell állítani, ami nem lenne túl jó!
Lehet hogy az elején majd nem 5. naptól növeli a dózist, mint legutóbb, hanem a 3-4. naptól.
A legrosszabb változat, hogy a mostani 23 tüszőből megint "csak" 6-7-8 db érett petesejt lesz, mint legutóbb is.
Immunológiám totál negatív, és az 1,9-es AMH-mtól el volt ájulva Tanár Úr, hogy mennyire szuper eredmény. Kérdeztem is tőle, hogy ez szuper????? Mikor 10 hónapja volt 3,1, és azóta 1 stimu ennyit rontott rajta? De azt mondta, hogy ide majdnem mindenki 0-val kezdődő AMH-val jár, úgyhogy abszolút élmezőny ez az érték, és ne aggódjak, jódarabig elég ez még :)

Szóval végre indulunk 11 nap múlva! Már nagyon nagyon várjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése