2012. január 16., hétfő

IR kontroll

Pénteken voltam a Mensmentisben terhelésen. A cukros lötyi még mindig nem a kedvencem :(
Eleinte úgy tűnt, jobban bírom, mint máskor, de aztán két és fél óra elteltével már nem így gondoltam...
Semmi bajom nem volt eleinte, de a villamoson rosszul lettem munkába menet. Teljesen elhomályosodott a látásom, remegtem, kivert a víz, aztán majd' megfagytam, .... szóval nagyon kiütött a dolog.

Az eredmény tekintetében vannak javulások, de közel sem olyan mértékű, ami miatt megéri kockáztatni a rákos daganatok kialakulását, mint egy gyógyszer mellékhatását!

TSH:                                 2,460 mlU/L

D vitamin:                        102,0 nmol/L
glükóz 0 perc:                  4,7 mmol/L
glükóz 60 perc:                8,6 mmol/L
glükóz 120 perc:              4,3 mmol/L
inzulin 0 perc:                  3,1 mlU/L
inzulin 60 perc:                55,4 mlU/L
inzulin 120 perc:               24,8 mlU/L
HOMA IR:                        0,6

A TSH miatt kifejezetten csalódott vagyok!
Hol van már a gyógyszeres kezelések előtti 1,770-es értékem?!?! Mióta szedek bármilyen gyógyszert is, sokkal rosszabb minden eredményem :(
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit mond majd Tűű doktor holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése