2012. január 22., vasárnap

BMC

Végre szerdán eljött a nap és voltam a BMC-ben :)
Tanár Úr nagyon kedves volt (extra jó kedve volt).
Átnéztük az eddigi leleteket, igazság szerint nem járt le egy sem, de kérte Tanár Úr, hogy ne sajnáljuk a pénzt és ismételtessünk meg egy-két dolgot (AMH, immunológiai panel), hogy ne legyenek váratlan meglepetések!
Úgyhogy csütörtök reggel már az ANTSZ-ben kezdtem a napot, gyors vérvétellel, aminek a leletei jövő hét elején már meg is lesznek, mert éppen ezek a vizsgálatok vannak beütemezve hét elejére, úgyhogy nem kell várnom rá 7 illetve 14 munkanapot :)
Az Embryogen kérdést is megbeszéltük. Ugyan az eddigi két próbálkozás a BMC-ben nem volt sikeres vele, de Tanár Úr mindenképpen ajánlja nekünk, ahogyan Katalin is javasolta!
Hétfőre kaptam Lacnak időpontot spermavizsgálatra. Ugyan van neki érvényes, de ez is amolyan tutira menjünk dolog :)
És a 3. napi hormonjaimat kell még megismételni, aminek a napja szintén hétfő lesz. Akkor ultrahangot is csinálunk, és ha minden rendben (márpedig minden tökéletes lesz), akkor a 21. napon, kb február 10-én kezdjük is a Gonapeptylt :) Nagyon nagyon örülünk neki :)
Tanár Úrnak megmutattam a Tűű doktor által adott vizsgálati lapot, amint rajta volt a legfrissebb terhelésem eredménye is, és megkérdeztem, mit gondol a gyógyszerekről.
Sosem foglalt még állást Tanár Úr - pláne nem ilyen kategorikusan - endokrinológiai témában az ügyemben, de most megoldotta a legnagyobb dilemmámat!
Azt mondta, hogy nincs tapasztalata az Actossal, és amiket hallott róla, az nem túl szimpatikus. Ő nem szeretné, ha kísérleti nyúl lennék egy ilyen kérdéses terápiában, így kijelentette, hogy csak akkor lombikozunk most, ha nem szedem az Actost!
Úgyhogy SOS hívtam a Mensmentist, hogy Tűű doktorral egyeztethessek, átküldtem neki a dilemmámat, a jelen helyzet részleteit. Megírtam neki, hogy nem az ő orvosi képességeiben nem bízom, hanem nyilvánvalóan a mi legfőbb célunk, hogy gyerekeink legyenek, és ha nem tudok úgy lombikot kezdeni, míg szedem ezt a gyógyszert, az sehogysem jó nekünk :(
Azonnal jött a válasza, miszerint hagyjam abba az Actos szedését, és hajrá előre a lombikra :) Remélhetőleg a jótékony hatását már kifejtette, és nagyon várja a jóhírt, hogy sikerült a lombik :)
Úgyhogy ez a dilemma is megoldódott. Az Eucreas szedésével mindketten egyet értettek, így nincs probléma :)
Ismétlünk még egy TSH-t február elején, azt az eredményt elküldöm Tűű doktornak, és írjon rá gyógyszert ha úgy gondolja. Konc Tanár Úr azt mondta, hogy ő nem adna gyógyszert 2,45-ös TSH-ra, de a kontrollra ő is kíváncsi, úgyhogy szurik előttre kiírt egyet :)

Haladunk :)

Ami kifejezetten tetszik mostanság, hogy a nagy tanulási láz ellenére olyan jó érzések hatása alatt vagyok... sokszor érzem azt az örömöt, amit akkor éreztem, mikor a babákat vártuk... az a minden tökéletes érzés :)
Remélem ez nagyon nagyon sokáig így is marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése