2012. május 4., péntek

Tegnapi UH, 9+3

A program az volt, hogy a BMC-ben ultrahangra van jelenésem, de előtte Lintner Tanár Úrhoz beugrottam egy első trimeszteres beutalóért, mivel azzal tudok csak jelentkezni terhesgondozásra a védőnőnél.
Nálunk ez úgy működik, hogy kb 1-2 héttel az első becsekkolás előtt hívni kell a védőnőt, aztán megbeszélünk egy időpontot, amire már ajánlott az első véreredményekkel érkezni. De mivel most ilyen soká bocsájt el Konc Tanár Úr a BMC-ből, ha kivárom míg Lintner Tanár Úrhoz kerülünk, és akkor csináltatok vérvizsgálatot, akkor kb 14-15 hetesen fogok jelentkezni a védőnőnél, amiért fenékbe billentés jár, ergo maradt a partizán akció :)
Szóval BMC előtt még leugrottam a központi laborba egy vv-re.
Aztán jött a sorban ülés... sejtitek, milyen ideges voltam... hülye álmok, 2 hete nem láttuk a Piciket, ... alig lehetett bírni velem :)
Na, végre sorra kerültem, Konc Tanár Úr egyből Kanyó Doktornő után kiáltott, hogy azonnal hívják ide, mert teljes transzban vannak a kíváncsiságtól, hogy vajon mi a helyzet a pocakomban. Mondtam neki totál sápadtan, hogy én az ájulás határán vagyok az idegességtől, úgyhogy lássuk mi a helyzet.
9+3 napra kb 23-24mm-es CRL-t írt átlagos méretnek a legtöbb erről szóló oldal és táblázat, én úgy voltam vele, hogy 21-22mm körül már nyugodt leszek, hiszen mit akarok én a jelenleg is 43-44 kilómmal.
Bekukkantunk a bababirodalomba, és kérem szépen ott kalimpált a két nagy babánk, mindketten 26-26mm-es CRL-el, 140-150-es szívműködéssel, ott virgonckodtak odabent :)
Olyan gyönyörűek, tökéletesek, hogy azt elmondani nem tudom... és az az érzés, mikor végre megpillanthattam Őket, semmihez sem fogható :)
Aztán elkezdtük keresni a Picurkát... előbújt ő is, de tegnap már nem volt szívhangja, még az elmúlt két hétben nőtt kicsit, de tegnap először kijelenthette Tanár Úr, hogy "trigeminiről spontán redukcióval gemini lett"... nagyon aljasul hangzik, de picit megnyugodtunk... nagyon! Mert a redukció gondolatától is úgy féltem, és hát a döntés. Nagyon hálás vagyok Istennek, hogy nem nekünk kellett meghozni ezt a rémes döntést, hanem az "élet" elrendezte.
Persze nehéz Őt elengedni, mert a mi Babánk volt, de igyekszem arra gondolni, hogy két babával van esélyünk a 34. hétig is akár egyben maradni, míg három Picurkával nem valószínű hogy lenne... de hiányozni fog nagyon ő is :( Így már egész Angyalka csapat vigyáz ránk a felhők felett és óvják a megszülető testvéreiket minden bajtól...


Még egyszer, május 14-én hétfőn mennem kell ultrahangra, és utána elbocsájt a BMC :)
Most nyugalom van, és nagy nagy határtalan boldogság :)

És a sztárfotók:

"A" baba


























"B" baba
























"C" baba az alsó pici foltban van



















Nagyok együtt :) kb 5 perc alatt talált Tanár Úr olyan metszetet ahol mindketten rajta vannak :)

























 ... és az álom... így utólag persze könnyű belemagyarázni, de lehet hogy valóban a harmadik, picurka babánkra vonatkozott a 2 nappal korábbi álmom?!?!?

5 megjegyzés:

  1. Eszter!


    Köszi a híreket! Annyira örülök!
    Szurkoltam nagyon, hogy így legyen :-)

    Azért légyszi ezentúl is gyere a babás hírekkel, mert megérdemeljük :-D

    Sulival hogy állsz?

    Boldog pocakosodást kívánok!

    Bea

    VálaszTörlés
  2. Eszter!
    Köszönöm a meghívást! Végig olvastam egyszuszra a lemaradásomat és közben folytak a könnyeim,mert izgultam,hogy ne kelljen meghozni azt a szörnyű döntést, amit mi nem kerülhettünk el! :(
    De most már izgalmaktól mentes várandóságot kívánok! :)

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de örülök! Rettentően izgultam, és nagyon sokat imádkoztam értetek! :-)

    VálaszTörlés
  4. Eszter!

    Miért csak a 34. hetet céloztad be? Vidáman jöhetnek időre is :-)
    Indexes fórumon (meddőség-lombikbébi) volt két kismama tavaly, az egyik a 39. héten szült ikreket (ő kb. akkora, mint Te lehetsz), a másik 41. héten indítottan, mondjuk ő elég nagydarab. Az egyik régi osztálytársam felesége is ikres anyuka, ő 45 kg-os, 152 cm-es, 40. héten természetes úton szült egy 2.9 kg-os és egy 3 kg-os kislányt :-)
    Szóval hajrá, tessék szépen úgy hozzáállni, hogy nem jönnek a picurkák idő előtt!!!

    Nagyon drukkolok és várom a híreket!

    Bea

    VálaszTörlés