2012. május 15., kedd

Hétköznapok, tünetek

Az elmúlt 11 hétben meglehetősen egysíkúan telnek a napjaink és ez még a 14-15. hétig valószínű így is marad.
Nagyon furcsa, de néha olyan, mintha nem is én lennék, hiszen az első várandósság alatt a kislányainkkal a 9-10. hét környékétől a 22. hétig a napjaim jelentős részét a mosdóban töltöttem, és alig mertünk kilépni a házból a sok hányás miatt... Emlékszem, orvosi vizsgálatok előtt bementünk Anyuhoz aludni, hogy reggel később tudjak kelni (mivel ő közelebb lakik a János Kórházhoz, mint mi), és úgy talán jobban kibírom míg odaérünk és leveszik a vért, megcsinálják az épp aktuális vizsgálatot. Az államvizsgám is azért csúszott 1 évet, mert minden alkalommal ki kellett rohannom a teremből - és ugye szóbelinél tételhúzás után ez a vizsga végét jelenti.
Ehhez képest most semmi ilyesmi :)
Hogy lehet ennyire más 2 és fél év távlatában???

Na, jó, tünetek azért vannak :)
Első és legfontosabb, hogy heteket aludtam végig ...vagyis inkább hónapokat :)
0-24-ben képes vagyok aludni.
Ezt a jó adag progeszteron indokolja amit kapok, mióta extra magnéziumot is szedek (Magnosolv), azóta talán még "rosszabb" a helyzet. Mindenesetre előre igyekszem dolgozni, hogy majd mikor télen már itt randalíroznak a Picurok, ne legyek annyira fáradt :)
Az émelygés az mindennapos, de ha eszem, pár perc múlva enyhül :)
Vannak éhesebb és még éhesebb napjaik a Mazsiknak... ami azért is különösen vicces, mert reggelente a mérleg van hogy kevesebbet mutat, többet semmiképp sem - így 11 hetesen, két babával a pocakomban továbbra is 43 és 44 kiló közt ingadozom :( engem ez a dolog azért aggaszt, viszont a doki és a védőnő nem állt le lelkizni emiatt...

Pedig irtó sokszor eszem, persze az IR miatt nem ész nélkül, de nem figyelem egyáltalán a CH-t. Legtöbbször úgy indul a nap, hogy hajnalok hajnalán megébredek arra, hogy nagyon kell pisilni, de ezzel a lendülettel jön a dilemma, hogy ha nem eszem azonnal néhány falatot, akkor hányással kezdem a napot. Ilyenkor néhány perc mérlegelés van, hogy mi legyen a sorrend :) pisi, kaja, hányinger elmulasztás, vagy kaja mindenek előtt, és csak utána pisilés, ...? Szóval vannak "nagy gondok" az életünkben :)

Kívánós sosem voltam igazán a korábbi terhességekkor, most viszont minden nap megkérdezem Lacomat és Anyut, hogy mikor kezdődik már a görögdinnye és a cseresznye szezon??? Persze ajánlgatják, hogy hoznak, de az utóbbi években annyi rosszat lehetett hallani a külföldről hozott gyümölcsökről, hogy különböző fertőzéseket hoztak be vele és sok megbetegedés volt, hogy azt amit mostanság lehet kapni, nem merem megkockáztatni. Ha meglátok valamit pl. egy filmben - ami bosszantó módon többnyire görögdinnye, gofri, csoki, ...-, akkor az azonnal kellene. De mire megsütjük, addigra már nem az igazi :)
Mindig utáltam a csokit, sütit, chipset és minden ilyen mű kaját, de az utóbbi hetekben.... kilométereket mennék, hogy kaphassak :) persze nem eszem ilyesmit, mert nem mérgezem ezzel szegény Babócákat. Áthidaló megoldást olykor kitalálunk, pl. hogy Lac süt nekünk hajszálvékony karikára vágott krumplit, és azzal abszolút pótolható a chips téma :) de mivel utána úgyis közlöm, hogy ha még egyszer megérzem a szagát ennek a rémes nehéz olajos izének, akkor kő kövön nem marad, így max havonta egyszer kerül ilyesmire sor :) De amíg eszem, addig maximálisan elégedett vigyor ül ki a fejemre :)

Szerintem lassan Lac kiutasít a lakásból, mert nem fogja sokáig bírni ezt az állandó 180 fokos fordulatot :)

Ami talán változik majd, az a kóma üzemmód, de éppen tegnap beszéltünk róla Konc Tanár Úrral, hogy ugyan az eddigi terápiát a 12. héttől kéne lecsökkenteni, ő mégis azt mondta, hogy ha rá hallgatok, majd csak a 14. héten kezdem el, és a betöltött 14. héttől is úgy, hogy pl. az Agolutin injekciót még a 16. hétig úgy el lehet húzni, hogy eleinte csak 2 naponta, majd 3 naponta adjuk be. Így biztonságosabb :)
Tekintettel, hogy baba témában biztonsági játékosok vagyunk, ez így is lesz :)

Manócskák időnként vándorútra kelnek a pocakomban, amit abból érzünk, hogy ha hanyatt fekszem, érezni a dudort, ahol tanyáznak, és időnként ez a kemény dudor odébb kerül :)
De helyezkedjenek csak, amíg van hely :) később ez úgyis nehezebb lesz majd :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!

    Annyira örülök nektek! Nagyon régen követtem már a blogodat és iszonyatosan drukkoltam nektek! :-)) "Súlynemgyarapodás" miatt ne aggódj, én 51kg-val kezdtem az ikerterhességemet, kb. 17 hetes voltam mire az első kilót összeszedtem, 37+2-nél szültem császárral és összesen 13,5kg-t híztam. Gyerkőcök születési súlya: 3000g és 2220g volt. Szóval hajrá babucik, Anya pihenjen és ne aggódjon, csak pozitívan!!!

    VálaszTörlés