2012. május 24., csütörtök

Azért néha becsúszik egy-egy nyűgös nap is

Tegnap dögrovás volt :(

Minden ami eddig kimaradt az elmúlt 12 és fél héten, azt tegnap produkáltam: ájuldozás, légszomj, 110-es pulzus, közben 85/62-es vérnyomás, hányás határ, szédelgés, szóval "hoztam a formám". Napközben kb 8-szor hajintottam el magam a földön, mert épphogy 1-2 másodperc választott el az ájulástól.

Ha nem volt Korpovit a számban, máris jött a gubanc.
Furcsa, de "szeretem" az ilyen napokat :) Érzem, hogy dolgoznak a hormonok, és megnyugtat, hogy minden rendben van :)
Mondjuk a Vukkoljunk az utcán mutatványt nem erőltetném, annyira hálás voltam, hogy megúsztam, és a keksz evés elmulasztotta a rosszullétet.
Délután becsusszant szokás szerint egy 3 órás alvás :) de ma már jobb a helyzet!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!
    Köszönöm a meghívót!
    Erőt adsz és hitet, köszönet érte.
    H

    VálaszTörlés
  2. Nem csoda, hogy ebben az össze-vissza időben ilyen állapotokba tudsz kerülni. Pihenj sokat!

    VálaszTörlés