2012. február 24., péntek

Mai BMC

Reggel csuda gyorsan megjártam a BMC-t.
Megkaptam a papírt a vérvételhez, még ketten álltak előttem, mikor nyílt az öltöző ajtó és szólítottak ultrahangra! Nem semmi tempó :)
Aztán mikor Tanár Úr kérdezte, hogy megjött-e már és mondtam, hogy valami miatt még eddig nem, ő is elkezdett agyalni, mert nekem még talán soha egyetlen hormon sem tudta meggyőzni az akaratos szervezetemet arról, hogy késsen, vagy ilyesmi... most meg már 5. napja csak várok...

Gyors UH következett, ahol jobb oldalon ott sorakoztak a tüszőim, mind a 12-en, bal oldalon viszont a 13 kis tüszim mellett ott figyelt egy renalis cysta :( Ez az oka annak, hogy hétfő óta csak várom, hogy végre megjöjjön.
Mától reggelente dupla adag, azaz 2 Gonapeptylt szúrunk, és keddig kaptam haladékot!
Ha addig megjön, minden ok, kiürül a ciszta és mehet minden tovább. Ha esetleg nem indulna meg magától a dolog, akkor viszont kedden leszívja Tanár Úr a cisztát, és gondolom elnapolja 1-2 hónappal a kezdést. (ezt nagyon nem szeretnénk!)

A méhnyálkahártya 8mm volt, amire azt mondta Tanár Úr, hogy jelen helyzethez képest nagyon sok! Úgyhogy azt hiszem, abbahagyom a méhpempőt, mert a végén még többet ártok vele, mint használok. Az amúgy sem vékony nyálkahártyámat még jobban feltuningolom...

Nagyon nagyon remélem, hogy minden rendben lesz és mehetünk tovább a tervek szerint!
Tanár Úr mondta, hogy ez max. 6-7%-ban fordul elő, úgyhogy ismét gratulál ahhoz, hogy megint sikerült nem átlagosan teljesítenem...
El sem tudjátok képzelni, mennyire szeretnék átlagos kismama lenni...olyan, akivel minden rendben van, és nem kell folyton az extrák miatt aggódni!
Úgyhogy kedden - mikor érkezik az EmbryoGen a BMC-be - kiderül az is, hogy tudjuk-e használni most márciusban, vagy majd csak áprilisban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése