2012. február 13., hétfő

Érdekes...

Fogorvos után Lac felvett a belvárosban engem meg az én nyomi, érzéketlen püffedt pofimat :)
Egy bank előtti parkolóban találkoztunk, mert addig míg odaértem, Lac ügyintézett.
Mikor odaértem, láttam, hogy valami történt... azonnal elkezdte mesélni, hogy míg ideértem, bement a bankba, és ugyebár ehhez a parkoló automatába kellett pénzt dobálni.
Mikor odament az automatához, megszólította egy cigány asszony, hogy jósol neki. Lac mondta, hogy köszi nem, de a néni elment vele a kocsiig és míg mentek át a parkolón, közölte vele, hogy "László! Maga jó ember, higgye el, itt az ideje, hogy gyarapítsa a családot. Tudom, hogy az elmúlt 2 év nagyon nehéz volt, de ez amiatt történt, mert egy idősebb nő elátkozta magukat, de én leveszem a rontást, ..."
Erről csak annyit, hogy honnan tudta a néni, hogy Lászlónak hívják???
Az elmúlt 2 évben valóban elég rosszul mentek a dolgok.... 2 éve lassan, hogy szültem, és azóta a vetélések...
Az idősebb nő, aki elátkozta, azok alapján amiket a néni mondott, Lac volt élettársa lehet...
És még arra is ráhibázott a néni, hogy sperma gondok lehetnek...
Kérdezem én, honnan tudja????
Vagy olvassa a blogomat (hihihihihi, akkor ezúton is üdvözlöm őt), vagy tényleg tud valamit.
Lac utána visszapörgette a dolgokat, nem telefonált, nem mondta a nevét, megvoltak az iratai, nem volt semmi olyan irat a kocsiban, amin a neve rajta volt, .... szóval elég érdekes.
De azt mondta, levette a rontást, úgyhogy majd most sikerül :)
Lac azt mondta neki, hogy ha bejön amit mondott, visszamegy, megkeresi és megkapja a pénzt amit kérni akart ezért :)

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon érdekes!Remélem igazat jósolt :-)
    Párod ha megkeresi elküldhetné hozzánk is :-)

    VálaszTörlés