2014. augusztus 19., kedd

Mégis vannak még alternatívák :)

Zeke Tanár Úr a sikertelen próbálkozások után a nagy összetörésemben próbálta tartani bennem a lelket (ő helyettesített a negatív HCG vérvétel napján). Abban maradtunk, hogy egy hónap múlva találkozunk, és beszélünk :)
Lacival karöltve visszaadták a hitemet abban, hogy lehetek még ANYA ismét :)

A konzultációnk keretében átvettük a hormonmentes lehetőségeket. Persze én akkor már kész stratégiával érkeztem, elő is adtam szokás szerint, hogy paraszti észből mit agyaltam ki :) Egy idő után ő már csak jegyzetelt és időnként hozzátette, hogy jó gondolat és nyitott kapukat döngetek.
Megegyeztünk, hogy mi lesz a menete a dolgoknak és hogy a következő ciklusban hányadik nap vár ultrahangra.

Repültem a BMC-be a kezdés napján, furcsa volt hatalmas mosollyal kijönni a rendelőjéből egy maréknyi recept nélkül, de tudtuk, hogy sinen vagyunk :)
Mindössze a Clexane-t írta fel és 5 napra napi 1 szem Clostyt. Hormon nélküli spontán ciklusban csinált lombikot, mivel tudjuk a múltamból, hogy magamtól is 99%-ban több petesejtet növesztek havonta. A leszíváshoz közeledve 3 napra adott szurit, hogy nehogy eldurranjanak a reménységeink. Ezen kívül nem tömött hormonokkal, nem volt ezúttal 1,5-2 hónapnyi folyamatos szúrkálás, mint az eddigi long protokolloknál.

Az eredmény 23 leszivott tüsző (persze a nagyja picike), 6 érett petesejt :)
A 6-ból 5 gyönyörű volt másnap is, aztán a beültetés reggelén Rita biológus 4-re mondta jó szívvel, hogy beültethető.
Itt dilemmáztunk, hogy 3 vagy 4 embriót kérjünk vissza, de mivel ez az EmbryoGen fagyasztottan nem kifejezetten működik – legalábbis nálunk ezekből nem indult el semmi, így azt mondtuk, hogy jöjjenek mind a 4-en :)
Végülis Zeke Tanár Úr is áldását adta rá... annyira mondtam neki, hogy higyje el, nem lesznek négyesikrek, tudom :)

négyesfogat :)


És ezután jöttek a megszokott várakozós, lassan telő, vánszorgó napok az eredmenyhirdetésig...

Ezek a manók tiszta nevezetes napos gyerekek :)

Anyu születésnapján jött meg „utoljára”.
A névnapom előtti nap szívták le őket.
A szülinapom előtti nap volt a vv.
A kiírt dátum 2015. 02. 14.
És van még néhány nevezetes nap közben is, amire az ultrahangok estek, egyéb névnapok, ... szóval tiszta ünneolős-bulizós társaság :)

Azért a két legutóbbi csalódás elég mély nyomokat hagyott rajtam, úgyhogy azt tudtam, hogy tesztelés nélkül nem megyek vv-re... előző nap akartam csinálni, de az én Barbi barátnőm addig húzgálta a mézesmadzagot előttem, hogy kimutatja az a teszt már előbb is, hogy végül 3 nappal az eredményhirdetés előtt csináltam az első tesztet, amin hamarabb ott volt a „+”, mint a kontroll csík :)
Persze ez beszippantja az embert, így Lacival hozattam még 2 ugyanolyan tesztet a vérvételig hátra lévő napokra is, és minden reggel egyre erősebb volt az a „+”
Azt gondoltam, hogy szívrohamot tuti nem kapok az eredményre várva a BMC-ben, de majdhogynem ott ájultam el, hiába tudtam, hogy jó az irány, nagyon ideges voltam.
Elsőkként hívtak be egy lánnyal együtt, jött Rita, mondtam neki, hogy az már rég jó hír, ha ő is itt van :)
150,8 lett a HCG szint, amire Zeke Tanár úr azt mondta, hogy majd 2 hét múlva az ultrahangon megszámoljuk őket :)
Mi végig ikreket éreztünk Lacival :)

Laci az elején megmondta, hogy ha egy baba lesz, szerinte lány lesz, ha kettő, akkor vegyes páros.... ettől azóta sem tudták eltéríteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése