2014. augusztus 19., kedd

Az első ultrahang

7 hetes 1 naposak voltunk. Alig bírtam kivárni a napot, az órát...
Annyira ideges voltam, hogy amint bementünk a rendelőbe, mondtam Zeke Tanár úrnak, hogy csapjunk bele, mert a nevemet sem tudom, annyira ideges vagyok... mire ő közölte, hogy hogy hívnak, majd mondta, hogy pattanjak fel a vizsgáló asztalra :)

Nem kellett őket keresgélni :)
Amint az uh-t betette, azonnal látszott a két petezsák és bennük a szikhólyagok :)

csak ilyen metszetben sikerült a közös fotó :)


Letörölhetetlen vigyor volt az arcomon és majd kiugrottam a bőrömből. A „szépséghiba” annyi volt, hogy hematómát is látott, így azonnal abbahagytunk a vérhigítókat és sok fekvés következett.
Amikor csak lehetett, feküdtem és ha Laci itthon volt, kint játszottak a kertben a fiúkkal, én meg aludtam, mert hulla fáradt voltam folyton. De nagyon jó volt, mert tudtuk, hogy ez a legboldogabb álomkór a világon.
Még émelyegni is szerettem 24 órában, mert tudtam, hogy minden rendben van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése