2012. április 10., kedd

Húsvét hétfői program: infúzió

Múlt pénteken voltam Tanár Úrnál legutóbb, és kaptam 2 nap kimenőt - végre :)
Nem kellett menni se a BMC-be, se a János Kórház szülészetére, csak itthon lenni és inni-pisilni-méricskélni-feküdni :) olyan jó volt!!! Persze a méricskélést szívesen kihagynám, mert nonszensz, hogy minden pisilésről előre rendelkeznem kell, és betervezni. Már csupa olyan útvonalon közlekedünk, hogy le van osztva, hogy hol lehet megállni pisilni, majd én mint egy eszelős mércés poharat, vagy üveget dugdosva rohanok a mosdóba, aztán a millilitert mormolva jövök ki, hogy el ne felejtsem, mire a folyadéklapig elérek :) Lac szerint vicces látvány vagyok ilyenkor.


Persze hiába a hosszú hétvége, a BMC-ben az élet nem áll meg, így hétfőn igazoltan léptem le a locsolók elől itthonról :)
Szűcs doktor és Skriba doktornő voltak bent, és engem Szűcs dokihoz küldött Tanár Úr, így fent vártam, hogy megérkezzen és mondja az aznapi "ítéletet", hány liter folyadékot pumpálnak belém...
Jött, kb 3 perc múlva elsőként be is hívott, gyors ultrahang, vérvételes papír, majd közölte, hogy ő nem feltétlenül adna már infúziót, de mivel Tanár Úr ezt rendelte, így a napi szokásosnak mondható 1000 ml Ringert és 500 ml HES-t megkapom.
Majd - mivel már 2 napot kibírtam nélküle és egyébként is 99%-ban gyógyultnak vagyok nyilvánítva - csütörtökre hívott vissza. Kb Tanár Úr is ezt vetítette előre még pénteken.
Elméletileg akkor lesz még egy búcsú infúzió, meg persze a már már függőséget okozó ultrahang :)
Nagyon várom már hogy elbocsássanak a BMC-ből és mehessek Lintner Tanár Úrhoz terhesgondozásra :)
Bár kicsit fejem fölött lebegő bárdként élem meg azt, hogy Konc Tanár Úr még mindig meg akarja győzni Lintner Tanár Urat arról, hogy varrja össze a méhszájamat... nem tudom, kell-e ez nekem... de mindegy, majd meglátjuk!
Röviden szólva: minden rendben van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése