2011. december 5., hétfő

Hysteroscopia

Pénteken reggel negyedik voltam a kisműtőben, Lintner Tanár Úrnak elég húzós napja volt... műtétek közt is rohangált fel a szülőszobára...
Kb 20 percet voltam bent, és az ágyamhoz érve már nagyon éber voltam, fel is kaptam egyből a római jogot, és olvasgattam :)
Egy óra elteltével Tanár Úr üzent, hogy menjek a szobájába és átbeszéljük a dolgokat... Minden a legnagyobb rendben volt. A méhemen továbbra sincs semmi nyoma az eddigi megpróbáltatásoknak, tökéletes a nyálkahártya állapota, se mióma, se sövény, se semmi oda nem illő :)
Tanár Úr direkt megnézte a méhemet olyan szemmel, hogy hogyan működne több babával :)
Úgy nyugtázta a dolgot, hogy amilyen pici vagyok én, olyan pici a méhem is. Továbbra is az egy baba az "álma" egyszerre, de azt mondta, hogy ketten még éppenhogy elférnek benne. Viszont ha hárman sikerednek, semmi esetre sem engedné, hogy belevágjunk, mert ahhoz nagyon pici vagyok...
Kicsit nyúlt a méhem formája, de éppenhogycsak, úgyhogy azt mondta, baba/babák kihordására tökéletesen alkalmas :)
Azt mondta, jól átnézte a nyálkahártyát, jó alaposan kiöblítette, így a biokémiai egyensúly is tökéletes!
Abban maradtunk, hogy a december a MI hónapunk, és beleadunk apait-anyait, hogy spontán sikerüljön a babásodás :)
Szerinte ha valamikor, akkor most nagyon szuper esélyeink vannak rá! Reméljük, hogy januárban pozitív teszttel keresem meg és minden rendben lesz :)
Ha mégis úgy alakul hogy tovább lombikolunk, akkor is remek esélyekkel vágunk bele az ötödikbe!

8 megjegyzés:

  1. Szia Eszti,
    örülök, hogy mindent rendben találtak Nálad. Én közben egy kaparáson estem túl, nálam is minden o.k. volt. Igazából szeretném a véleményed megkérdezni, mit gondolsz az alábbiról, a google adta ki véletlenül, van egy szer amitől akinek nem sikerültek a korábbi lombikjai (mint én pl.) terhesek lettek, akiknek pedig vetélésük volt, szintén egészséges terhességet vittek végig.
    Lehet, hogy már hallottál róla, a neve Neupogen (ezt egyébként kemós kezelések mellé is adják), de ha bírod hogy Neupogen IVF kiad egy csomó találatot. A Neupogenben G-CSF van, mely segíti a sikeres terhességet.
    Megnéznéd Te is, ha lesz időd?
    Lehet, hogy meg kellene kérdeznünk a bmc-t, csináltak e G-CSF-el kombinált lombikot.
    Ki tudja, hátha ez segít?
    Persze, sok sikert a spontán babásodáshoz is, ez sajna nálam kizárt :-)

    VálaszTörlés
  2. Szuper hírek! Ügyesek legyetek!!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Baluval együtt nagyon drukkolunk decemberre!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó híreket kaptál Eszter, drukkolok a spontán babáért!

    VálaszTörlés
  5. Eszter drága,nagyon drukkolunk Nektek erre a hónapra,hátha spontán babával ajándékoz meg az élet! A napokban annyi véletlennek látszó csoda vett körül minket,hogy TUDOM,hogy ez a hónap valamiért különleges! Ahogy a Tanár Úr is mondta,hogy ha valamikor,hát most sikerülnie kell! :)
    Minden nap gondolunk Rátok,és szorítunk,"vuduzunk"! ;)) Béku(ék)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Mindenkinek!
    Amint abba marad a hystero utóhatása, ráugrunk a témára - azaz jelen esetben egymásra :)

    Lovely!
    Megnéztem :) jól hangzik ez a cucc, meg kell interjúvolni Tanár Urat, hogy mit gondol róla, és persze Katalint is :)
    Remélem hogy pozitív választ kapunk rá. Én decemberben megyek be valamikor a BMC-be, ha akkor el tudom csípni őket, akkor megkérdezem - és persze hozom majd a híreket! Ha Te hamarabb megtudsz valamit ezzel kapcsolatban, megírod? :)

    Béku!
    Köszi :)
    Tessék jönni fórumolni...nem ér eltűnni!!!! :)

    Moncsi!
    Gyönyörű Balud :) teljesen el vagyok ájulva tőle milyen kis pasis :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a meghívót a blogodban!!Továbbra is olvaslak, és rettentően szorítok Nektek!!Én is megyek februárban lapar-histerora Lithner tanárúrhoz.Azt hallottam nagyon profi:)

    VálaszTörlés
  8. Bogyócska!
    Lintner Tanár Úr tényleg nagyon profi :D
    Nagyon könnyű menet lesz, minden rendben megy majd :)

    VálaszTörlés