2011. december 29., csütörtök

folytatás :)

Már egy-két napja számolgatásban vagyok, hogy hogyan is legyen a következő lombik. Nem rohanunk ugyan, de azért mégsem lehetek túl ráérős, mert akkor április előtt nem lesz beültetés.

Ma nem bírtam tovább és a tettek mezejére léptem :)
BMC-vel beszéltem telefonon, Irénke segített sokat és átnézte a leleteket, hogy van-e olyan ami lejár esetleg, illetve beszélt Kanyó Doktornővel is. Abban maradtunk, hogy 2012. január 18-án délre megyek Tanár Úrhoz, hogy megbeszéljük a kezdés idejét. Akkor leszek a 28. napomon, így jó eséllyel indulunk, hogy február közepén kezdjük a long protokollt, és március elején beköltözzenek a Babócáink!
Közben sokatok példáján és tanácsain okulva (amit itt is nagyon köszönök), elkezdtem szedni a cinket, omega 3-at, EPA-t, DHA-t, Szelént a Femibion mellett.
Nagyon örülök a január 18-i időpontnak, annál is inkább, hogy 17-én megyek Tűű doktorhoz és akkor már pontosan fogom tudni, hogy hogyan reagáltam az Actosra és a cukrom, inzulinom rendben van-e. A mért értékeket karácsony előtt elküldtem Tűű doktornak e-mailben, és válaszolt is rá hamar. Az alapján minden a legnagyobb rendben van, mert az evés előtti és utáni vércukor értékeim arra engednek következtetni, hogy az inzulinom ismét a normál tartományban tanyázik és ideális a teherbe eséshez. Természetesen biztosat majd a január 13-i terhelés után látunk.
Karácsonykor is betartottam a diétát, mindössze 2 vékonyka szelet bejglit kóstoltam meg, illetve egy forraltbort ittam a karácsonyi vásáron. Ennek ellenére nem méricskéltem a cukromat, mert kellett egy kis fellélegzés. Az ujjaim nagyon hálásak voltak érte, mert így végre elmúltak a lila foltok amik a sok sok szurkálás miatt keletkeztek!

Maximálisan arra készülök, hogy rendben lesz minden értékem és tökéletes paraméterekkel várhatjuk a Manócskáinkat! Jövőre már gyereksírástól hangos karácsonyunk lesz :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a meghívót!:-) Nagyon drukkolok nektek, hogy hamarosan átélhessétek a csodát és megérkezzen(ek) a várva várt babá(i)tok! Hihetetlen erős ember vagy, minden csodálatom a tied!!!

    Valcsi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a meghívót!
    Nagyon-nagyon drukkolok, hogy a baba/babák hamarosan a pocidban legyen/legyenek!

    VálaszTörlés