2011. november 28., hétfő

hysteroscopia

Végre túl vagyok a műtét óta az első menstruáción... már azt hittem sosem jön el ez a pillanat!
Ennek fényében múlt héten pénteken voltam bent a János Kórházban, levették a vért a műtéthez, és megbeszéltem Tanár Úrral, hogy 2011. december 2-án, pénteken reggel 8-kor velem indul a napja! :)
Szokás szerint 7-re megyünk a betegfelvételre, aztán hystero, és azt mondta, majd kicsit körülnéz olyan szemmel is, hogy lehetne-e valamelyest élénkíteni, frissíteni a nyálkahártya felső rétegét. Az alapján amit mondott, bekukkant, kicsit kiöblögeti a méhüreget, aztán ébredés :)
Nagy reményeket fűzünk a dologhoz :) nagyon nagyon várjuk az év elejét, hogy jöhessenek a Picurkák a pocakomba a jó kis friss közegbe és minden hormonom tökéletes legyen az ő egészséges fejlődésükhöz :)
Folyton babázásról álmodom (meg a római jog vizsgáról)!

A kórházból egyenesen disznót vágni megyünk :)
Persze én pihizni fogok, és mindenek előtt tanulni a vizsgáimra...

9 megjegyzés:

  1. Drukk a hystero-hoz!

    Lehetne egy személyes kérdésem? Arról tudsz vmit, hogy IR-t lehetne-e nézetni, ha az ember lánya fogitabit szed? Mert, a minap olvastam, hogy a magas koleszterin hátterében is állhat cukoranyagcsere zavar és nekem ez megvan + van enyhe PCO-m is + hát Timit se a gólya hozta, hanem a Closty, mert magamtól évi 1-2 petét ha megérleltem ... Eddig nem foglalkoztam vele, hisz az 1 kúra Closty elég volt, de ez a koleszterin dolog már régóta műsoron van nálam + az epeköveim is koleszterin kövek voltak ... Úgyhogy most már nem csak a leendő tesókat érinti a téma ... Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Kacsa!
    A válasz a kérdésre: sajnos fogalmam sincs :(
    Megmondom őszintén, hogy a mi életünkben a fogamzásgátló tabletta annyira régen volt, és annyira fölösleges pénzkidobásnak bizonyult, hogy még gondolatban sem foglalkoztam vele az utóbbi időben, pláne azóta nem, mióta tudok az IR létezéséről. Ha szerencséd van, valaki aki ezt olvassa, és tudja a választ, megírja, de talán egy endokrinológust meg kellene kérdezni róla. Elvégre a cukorterheléses vizsgálatot is ő írja ki jó esetben, és ugye ő szakmai érintettsége folytán biztosan tudja a választ a kérdésre :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi!
    Azt sejtettem, hogy konkrétan a téma nem érint Titeket, csak már annyit értekeztetek ebben a témában, reméltem, hátha tudod erre is a választ. :)
    Persze endodoki lesz majd, a nőgyogyim úgyis az, csak gondoltam, már kész tényekkel állok elé. Meg az tuti, hogy a fogit egyelőre nem hagyom abba, még egy vizsgálat kedvéért sem, úgy meg nem akarom megbolygatni a dolgot, hogy aztán én visszakozok, ha a fogi mellett nem lehet vizsgálni.
    No, majd kutakodom még + úgyis esedékes egy rákszűrés is ...

    VálaszTörlés
  4. Na, azt már kiderítettem, hogy a kombinált fogitabik önmagukban növelik az IR-t ...
    Viszont, amit én szedek az jó PCO-ra ...

    Atyám! Hogy minden mindennel összefügg! Okos házidoki meg állandóan csak azt szajkózta, hogy ne egyek zsírosat ... közben meg még kiderül a végén, hogy a 2-3 havonkénti vérzésemmel együtt a koleszterinem is lehet, hogy rendezhető lenne ...

    Csak tudnám, hogy ezt miért nekem kell kisütni és miért nem annak, akinek a neve előtt ott szerepel a DR??? (ez költői kérdés volt)

    VálaszTörlés
  5. Szia Eszter!

    Egy jó nagy kalappal péntekre! Minden rendben lesz!!!
    Azt szeretném Tőled kérdezni, hogy (miután Nálad olvastam, én is megnézettem a D vitaminom (igaz D3 van a papíron, nem tudom ugyanaz-e???) és persze ultra, brutál kevés lett) Te szeded a mai napig vagy csak kúra szerűen szedted/akkor. Holnap elmegyek a leletekkel a körzetihez, mert ma a patikában nem adtak D vitamint recept nélkül és iratok fel vele, de a Te véleményedre is kíváncsi vagyok!
    Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  6. Timba!
    Csak kúra szerűen szedtem a D vitamint!a doki kiszámolta h mennyi ideig kell, és igaza lett :) azóta is nagyon topon van a D vitaminom!
    Nekem calciferol néven néztek D vitamint! Nem tudom h ez ugyanaz-e mint amit most Neked néztek...
    Nekem a Vigantolt írta fel a doki!szerinte az a legjobban hasznosuló!
    Hamar fel lehet hozni vele a normál tartományba :) sok sikert hozzá :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Eszti,

    gondolok Rád, drukkolok a hysterohoz.
    én is nemsokára kaparásra a Jánosba. Felfrissíti a doki a mnyh-t. Utána indulunk a lombikkal. Kicsit izgaulok, de már rutinos vagyok.
    Üdv,
    Lovely

    VálaszTörlés
  8. Szia Eszter!

    Köszönöm a válaszodat!
    Még azt szeretném kérdezni, hogy a D vitamint melyik orvos állította be (nőgyogyó, endokrinológus, házi orvos vagy egy negyedik). :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Tibma!
    Nőgyógyász volt az értelmi szerző és ő számolta ki a megfelelő adagolást is. Aztán említettem Tűű dokinak (endokrinológus) és ő is nagyon egyet értett a mennyiséggel is és a Vigantollal is :)

    VálaszTörlés