2011. november 9., szerda

amiért létrejött...

Nagyon megszerettem a blogot...
Tulajdonképpen azért indítottam annak idején, hogy ne kelljen minden nap ezerszer elmesélnem mindenkinek, hogy mi hogy történt, így akit valóban érdekelt, az elolvashatta. Aztán ahogy haladtunk lépésről lépésre tovább az utunkon, úgy írtam meg a tapasztalatainkat, és mindig nagyon reméltem, hogy ha valaki aki hasonló cipőben jár, olvassa ezt, és talán megkímélhetjük a velünk történtektől, illetve ötletet adhatunk neki, hogy hogyan tovább. A privát e-mailek tanúsága szerint ez többé-kevésbé sikerült is és ennek nagyon nagyon örülök!
Ha csak egy embernek rövidítettük meg a küzdelmét, vagy csak egy embernek sikerült hasznos ötletet adni a mi kivizsgálásaink tapasztalataiból, már megérte...

Ami miatt zárttá tettem a blogot, hogy a munkahelyemen vannak emberek, akik megtalálták ezt az oldalt, és nem megfelelően kezelték a rajta olvasottakat...
Őszinte embernek tartom magam, amit leírok, teszek, mondok, azt vállalom bármikor, bármilyen körülmények között, és ha esetleg bántót írok, akkor maximálisan viselem a következményeket, de azt nagyon nem szeretem, mikor olyan emberek vájkálnak a legbensőbb magánügyeinkben, akiket a rosszindulat, vagy a hírérték hajt csak. Márpedig a munkahelyem 80%-ban pusztán az unalmas óráit múlatja azzal, hogy olvassa az életünk legapróbb részleteit, és sajnos csupán 20% az, aki segít, vagy valóban őszintén drukkol nekünk.
Az előző egy nyilvános, bárki számára hozzáférhető blog volt, aminek egyetlen oka volt, hogy az információk minél több emberhez eljuthassanak! Dirket nem tettem zárttá, mert feltételeztem, hogy kellő inteligenciával tudja kezelni mindenki azt amit olvas, de sajnos az utóbbi hetekben rá kellett jönnöm, hogy a visszaélések egyre nagyobb méreteket öltenek!
Nagyon örülök, ha a zárt változatát is érdeklődés kíséri a blogomnak!
Remélhetőleg hamar váltják majd az orvosi vizsgálatokról, lombikokról szóló bejegyzéseket a babás életképekről szólók :)

44 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!

    Pont tegnap találtam rá a blogodra, így kicsit hideg zuhany volt, hogy be is fejezed (abban a formában), de teljesen megértelek.
    Mi most kezdtük az első lombikot a BMC-ben.
    Átolvastam iziben az összes bejegyzésedet amit eddig írtál. Azt kell, hogy mondjam eléggé megviselt(persze erről nem tehetsz). Sok minden történt már Veletek az biztos. Szerintem a mostani lombik már biztos sikerülni fog. Tuti :)
    Én arra a sok fényképre gondolok ami kint van a falon a BMC-ben. Ha nekik sikerült, nekünk is sikerülni fog :-)

    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter!

    Mikortól lesz zárt a blogod és hogyan lehet bejutni majd? Nagyon régóta olvaslak már, sok jó tanácsot is kaptam már tőled...nem szeretnék lemaradni semmiről:)

    Rita

    VálaszTörlés
  3. A bejegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. szia Eszter,

    én is nagyon régóta olvaslak, néhányszor kommenteltem is az előző helyen, és továbbra is szívesen követném a történeteteket, ha megtiszteltsz vele, hogy megengeded :)

    VálaszTörlés
  5. Jó ideje olvaslak. Bár nagyon ritkán írtam kommentet, de ott voltam minden történésnél. Ha megtisztelsz a bizalmaddal, maradnék.

    VálaszTörlés
  6. Próbáljatok rendszeres olvasónak regisztrálni, és elvileg úgy működik :)
    Még egyelőre szerkesztem az új oldalt, úgyhogy ha valami kicsit akadozik, előre is bocsánat érte! Rajta vagyok az ügyön, hogy mihamarabb véglegesítsem a beállításokat :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Eszter,

    sajnálom, hogy még ilyen dolgokkal is meg kell küzdened...:( én mindenesetre továbbra is szívből drukkolok Nektek, és szeretnélek továbbra is olvasni, és kismamaként majd anyaként "látni", ha Te is úgy gondolod...
    Melcsi

    VálaszTörlés
  8. Ha a nagy beállítgatásban véletlenül valakit kitesz a rendszer, nem azért van, mert ki akarom tiltani, hanem azért, mert nem vagyok még a topon ebben a blogszerkesztős témában :)
    Szóval ha véletlenül valakit kiutasítok, akinek már látszólag sikerült, akkor kérem, hogy dobjon egy mailt!!!! :)
    köszi

    VálaszTörlés
  9. Szia Eszter,
    nagyon régóta olvasgatlak már, nagyon sok hasznos ötletet, infót, tanácsot találtam már az olvasgatások alatt. Többféle kivizsgálásnak, ami utólag igen hasznosnak bizonyult, is azért vágtunk neki, mert Nálad olvastam/olvastunk róla.
    Így mi csakis köszönettel tartozunk Neked / Nektek.
    Remélem és kívánom, hogy azzal, hogy zárttá teszed a blogodat csak támogató, jóindulatú megjegyzéseket kaptok majd. Olyanokat, amik segítenek, bátorítanak az utatokon.

    Mielőbbi Babásodást kívánok Nektek teljes szívemből! :)

    Niki

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm a meghívót!
    És őszintén sajnálom, hogy ilyen munkatársakkal "áldott meg" a Sors.

    VálaszTörlés
  11. Szia Eszter!
    Köszönöm a meghívást!
    kacsa

    VálaszTörlés
  12. Szia Eszter!
    Köszönöm a meghívást!

    Az ilyen kollégák mélyen szégyellhetnék magukat, ez gusztustalan! Abszolút megértelek, amiért zárttá tetted!
    Kívánom, hogy mielőbb gyönyörűséges uh képekkel,majd babafotókkal tarkított legyen a blogod!
    Üdv
    Ildikó

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm a bizalmat Eszter :)

    VálaszTörlés
  14. Eszter, köszönöm a meghívást!

    VálaszTörlés
  15. Szia Eszter,

    nagyon köszönöm a meghívást és a bizalmat!

    VálaszTörlés
  16. Kedves Eszter!
    Köszönöm, hogy olvashatlak továbbra is! :)

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm szépen és a bizalmat is!

    VálaszTörlés
  18. Szia! Köszönöm szépen a hozzáférést! Ölellek! Nagyon örülök,hogy van hgyantovább! ♥ Balumoncsija

    VálaszTörlés
  19. Szia Eszter,
    köszönöm a meghívót!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  20. Szia Eszter!
    Köszönöm a meghívást és a bizalmat! Csak ismételni tudom az előttem szólókat és én is várom az uh felvételeket és a babafotókat! :)

    VálaszTörlés
  21. Kedves Eszter!

    Köszönöm a meghívást!
    Anita

    VálaszTörlés
  22. Szia Eszter!

    Köszönöm szépen a meghívót!
    Drukkolok nektek!

    Niki

    VálaszTörlés
  23. Kedves Eszter!

    Köszönöm szépen a meghívót!
    Judit

    VálaszTörlés
  24. Kedves Eszter!

    Nagyon szépen köszönöm a bizalmat!!! Szeretettel üdvözöllek,
    Orsi (potyike99)

    VálaszTörlés
  25. Szia Eszter,
    köszönöm szépen a meghívást!

    VálaszTörlés
  26. Én is köszönöm a meghívót. Itt mind ugyanazért vagyunk itt, hogy minél előbb mi is anyukák lehessünk. Fel tudnék robbani, amikor olyanokat olvasok, hogy másoknak az okozza a napi pletykát, hogy mi azért küzdünk, hogy anyukák lehessünk. Elmehetnek az ilyen emberek a fenébe. Örüljönek neki, hogy mindazt amit te is nekik nem kellett végigcsinálni. Utáltam, hogy a munkahelyemen nekem is el kellett mondani, mert tudom 100%-ig, hogy továbbadták másoknak, de engem meg sem kérdeztek. Ha meg persze kiderül, akkor meg szokon veszik, ha az ember rákérdez. Ez az embernek a legbensőbb magánügye és nagyon sokan, akik nincsenek ebben a helyzetben mégcsak elképzelni sem tudják, hogy min megyünk keresztül. Mondhat bárki bármit. Én úgy vagyok vele, hogy nem kell sajnálniuk, csak ha akarva akaratlan megtudtak valamit életem ezen részéből, akkor tapintat és emberség is van a világon, miért a pletyka, a rosszindulat táplálja az embereket.
    MINDNYÁJUNKNAK ERŐT ÉS KITARTÁST KÍVÁNOK!

    VálaszTörlés
  27. Köszönöm a meghívót! Továbbra is rendszeresen fogom olvasni a blogod és nagyon szorítok nektek és a többi sorstársnak is!!!

    VálaszTörlés
  28. Szia Eszti,
    köszönöm a meghívót. Én is már úgy kerültem el néhány vizsgálatra és orvoshoz, hogy Nálad olvastam róla, pl.D vitamin szint mérés, Szabolcs professzor, genetika stb.
    Puszil
    Lovely babanet

    VálaszTörlés
  29. Nagyon szépen köszönöm a meghívót! Továbbra is nagyon szorítok! :)

    VálaszTörlés
  30. Eszterkém!
    Már alig várom hogy a babás fejezet jöjjön ;)
    Milliónyi drukk itt is!!!

    VálaszTörlés
  31. Köszönöm, hogy itt lehetek....:)

    VálaszTörlés
  32. Szia Eszter!
    Köszönöm a meghívást!
    Andi(pankaa)

    VálaszTörlés
  33. Szia Eszter!
    Köszönöm a meghívót!
    Veled sírok,veled nevetek,remelem most mar csak az utóbbi lesz!
    :D

    VálaszTörlés
  34. És köszönöm, hogy én is itt lehetek :)

    VálaszTörlés
  35. Ezek a kollégák..... Elég szomorú, hogy ezen a helyzeten csámcsognak..... :(
    Jól tetted, hogy szűk körben teregeted ki a magánéleted, hidd el, így is terjedni fognak a jó tanácsok....Szájról szájra :)

    VálaszTörlés
  36. drága Eszter,
    köszönöm a meghívót. millió drukk itt is.
    Zsuzsó (BalázsAnyu)

    VálaszTörlés
  37. Nagyon köszönöm a bizalmad!
    Adri

    VálaszTörlés
  38. Szia Eszter!
    Köszönöm a meghívást, Heni.

    VálaszTörlés
  39. Kedves Eszter,

    nagyon szépen köszönöm a meghívót, kitartó olvasód leszek ezután is.
    Gabi

    VálaszTörlés
  40. Kedves Eszter!

    Köszönöm a meghívót, örömmel olvaslak tovább, és kívánom, hogy mielőbb éljétek át a csodát!!! :)

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  41. Köszönöm szépen a meghívót. Továbbra is milliónyi drukk értetek! Erika

    VálaszTörlés