2013. február 18., hétfő

Nőgyógyászati kontroll

Végre eljutottam Lintner Tanár Úrhoz is a kaparás utáni kontrollra. Jó sokan voltak a rendelőben, mert előtte nem volt 1 hétig szabi miatt.
A szövettani leletből az derült ki, hogy egy bakteriális eredetű méh gyulladás okozta a nem múló vérzést szülés után. Nem maradt bent semmi.
Valószínűleg emiatt volt a láz is a műtét utáni 48 órában. Mindenesetre túl vagyunk rajta, mert ha ez a probléma még fennállna, akkor fájna a hasam, nekem pedig nem fáj :)

Mondtam Tanár Úrnak a Cytomegalo vírus fertőzést is... abban maradtunk, hogy majd nyár vége felé és ősz végén csinál egy kontrollt. Illetve majd ha kistestvér projekt lesz, akkor előtte és közben is csekkoljuk a CMV-t.

Következő találkozásunk májusban lesz... rákszűrés.
...hülyén hangzik azt mondani, hogy nagyon furcsa lesz ilyen sokáig nem nőgyógyászhoz mászkálni? Az elmúlt években szinte non-stop valami nőgyógyászati vizsgálaton, beavatkozáson voltunk, vagy épp a terhesgondozáson. A szülés óta pedig a kaparás,... egészen elképesztő a gondolat is, hogy most hónapok fognak eltelni enélkül :)
Már szinte hiányzik is hogy nem találkozom majd Tanár Úrral :)

Persze lesz most majd helyette más, mert a cukrom-inzulinom szerintem egészen nagy magasságokban repked újabban. Jó, kis bűnözés is be-becsúszott az utóbbi időben. A CH-t egyáltalán nem számolgattam szülés óta, és azért a múlt héten Anyunál egy pizza is belekeveredett a napi menübe.
Tűű doktor szülés után fél évvel javasolta a terhelést...már a gondolattól is rosszul vagyok. Pláne, hogy legutóbb a cukros lötyi után elájultam. De ha kell, hát kell :)

Valamint Laci volt fogorvosnál 2 hete és megkérdezte a doktornőt, hogy mikor kéne mennem legközelebb. Mert a terhesség alatt látott 3-szor, de azóta nem. A válasz szintén szülés után 6 hónappal volt, így azt is májusra kell időzítenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése