2012. március 13., kedd

Stimulációs napok...

Múlt héten szerdán és pénteken is voltam a szokásos BMC-s UH és VV körökön, minden rendben volt.
Ami nem volt igazán jó, az az egészségem :(
Szerda este hőemelkedésem lett, éjjel be is lázasodtam, aztán jött a köhögés, orrfolyás.
Nem bírtam már olyan ütemben kapkodni a lázcsillapítókat, mint ahogyan azt a lázmérő követelte volna.
Minden házi praktikát bevetettünk, plusz még a homeopátia széles spektruma is a gyógyításomra szegődött. Péntekre úgy tűnt, jobban leszek.
Elmentem Zeke doktorhoz, "bevallottam" neki, hogy nem vagyok a toppon és a testhőmet szabályozó termosztát kissé elromlott, mert 36,2-től 38,0-ig mindent produkáltam már.
Nem akadt fenn a dolgon...közölte, hogy "emiatt ne legyen lelki beteg, én is beteg vagyok és hétfőn mindketten ott leszünk a műtőben!"
Én meg azon paráztam, hogy le ne állítsa a lombikot...
Lényeg a lényeg, hogy mentünk tovább és pénteken abban maradtunk, hogy repesztés: szombat éjjel 24:00 órakor :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése