2012. március 13., kedd

A 10-es csapat :)

Ma reggel telefonáltam a BMC-be, és Kanyó Doktornővel beszéltem.
Jelentem, a 10-es csapat jól van :) ...mit hogy jól? Tökéletesen :)
Rita biológus fantasztikus ügyes volt és szupercsapatot hoztunk össze :)
Szépen növögetnek, fejlődnek, fej fej mellett haladnak!

Két lehetőség közül választhattam:
1. holnap reggel, 2. napi beültetés, vagy
2. péntek reggeli, 4. napi beültetés.

Szuper szitu volt telefonon dönteni erről, mikor úgy tudtam eddig, hogy EmbryoGennel fix 3. napi beülti van, ami csütörtök lenne jelen esetben!
Kanyó Doktornő elmondta, hogy a pocisodás szempontjából tökéletesen mindegy, hogy melyiket választjuk, egyetlen különbség, hogy fagyasztás szempontjából kedvezőbb a holnapi transzfer.

Amik akkor, abban a pár másodpercben átfutottak az agyamon, hogy
- az elsőszámú szempont hogy sikerüljön és babáink szülessenek, a fagyasztás jó, de nem fő cél
- valahogy én mindig minél későbbi beültetés párti vagyok
- amíg kint vannak, láthatjuk a fejlődésüket :) lehet hogy holnap 3 Babót kiválasztunk és visszateszünk, akár olyanokat is, akik esetleg pénteken már nem tűnnének olyan jó választásnak...
- péntekre még jobban magam mögött hagyhatom ezt a betegséget is


Szóval a péntek mellett döntöttem és 3 Babácskánk költözik be a pocakba :)
Nagyon várjuk már őket és remélem edzett kis kapaszkodós kezük van és befurkálódós buksijuk :)
A pocimban van a helyük egészen idén novemberig :) :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon drukkolok és imádkozom Értetek!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam már elképzelni, hogy hova tűntél. Egy hős vagy. Szorítok nektek nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szurkolok Nektek!!!! REmélem hamar meggyógyulsz és a kicsikéid is világra jönnek novemberben :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. November egy tökéletes "időpont", az én kicsi fiam is akkor született :) Ráadásul 11-én. Ja és 2011-ben. :D
    Drukkolok nagyon!!!!!!!!!!
    (az előző is én voltam, csak épp "nóném" voltam :))

    VálaszTörlés
  6. A legjobbakat kívánom, Eszter!!!! :-)

    VálaszTörlés