2014. október 19., vasárnap

Heti öröm

Tudom hétköznapi dolog, de bálna üzemmódban ez is kihívás kezd lenni.
Vééééééégre sikerült vennem az elmúlt héten téli kabátot a fiúknak, meg bélelt vízálló téli cipőt és kerti bélelt hótaposót is :)
Hogy én mióta kerestem már...
Az csak hab volt a tortán, hogy találtam egy télikabátot magamnak is, ami tetszik is, nem arany árban volt és állítható derékban, így még csomó ideig össze tudom zippzározni :)
Napok óta tiszta transzban vagyok, hogy ez is időben megoldódott :)
A téli sál-sapka szett is postán van már felénk, úgyhogy a kitűzött feladatok 99%a elintézve!
Sőt, tegnap még a fodrászhoz is eljutottam a fiúkkal, az eddigiekhez képest jó rövidre levágattam a hajukat (kép későbbi postban), hogy kb március elejéig kihúzzuk valahogy. Azt hiszem szülés előtt én már nem iktatok be majd ilyen programokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése