2014. február 28., péntek

Második ultrahang

Kicsit szorongva érkeztem a 10. napi ultrahangra.
Mindig van spontán peteérésem, szabályos ciklusom, de most azon kattogtam már napok óta, hogy mi van ha épp most nem lesz és akkor hogyan kapjuk vissza a Picikéinket?

Az ultrahangon kiderült azonnal, hogy nincs gond, jobb oldalon ott volt a domináns tüszőm :) Óriási kő esett le a szívemről, amint megláttam a monitoron :)
Az ultrahang után Tanár Úr közölte, hogy másnap este repesztő injekció, és következő héten hétfőn embriotranszfer :)

Mikor megjött februárban és belefogtunk, ki is számoltam, hogy kb mi melyik nap történik majd, mégis úgy meglepődtem, hogy máris célegyenesben vagyunk és mindjárt ismét kismama lehetek. Pedig napra pontosan ezt számoltam én is.
A feszültségem fokozódott, aztán a 2 Ovitrelle beadásával együtt el is múlt. Azóta nem izgulok… Nem is értem, hogy ez hogy lehet, de így van.

Mindenre rákérdeztem ezerszer, hogy biztosan jól emlékszem-e minden apró részletre, mire Tanár Úr közölte, hogy ne kérdezzek már ilyen sokat, mert ő itt újat nekem már nem tud mondani. Kb helyettesíthetném bármelyiküket, annyira benne vagyok ebben évek óta :) de mondtam neki, hogy ilyen ideges még nem voltam…

Abban maradtunk, hogy mivel 2x2 babócánk van lefagyasztva, így első körben 2-t engednek fel, és ha mindketten 100%-osak, akkor ők ketten költöznek vissza. Ha esetleg valamelyikük nem ébredne fel, akkor előveszik a másik 2 picúrt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése