2011. január 29., szombat

Álmok...

Nagyon nagyon sokat álmodok a Babákról :)
Remélem ez jó jel :)

Néhány hete...vagyis inkább már egy-másfél hónapja azt álmodtam, hogy Laccal ultrahangra mentünk... :)
Nagyon jó volt. Mindent rendben talált a doki és egyszercsak felkiáltott, hogy most végre meg tudja nézni, hogy fiús, avagy lányos szülők leszünk. Persze nagyon megörültünk. Átkapcsolta a gépet 4D-re és mutatta, hogy a babánk kisfiú, majd ment a következőre :), aki szintén kisfiú volt.
Emlékszem, hogy olyan nagyon nyugodt voltam, tudtam, hogy a terhesség már abban a fázisban van, amikor bármikor érkezhetnek a Babáink, minden a legnagyobb rendben lesz! :)
Kb a következő képet láttam az UH-n:














Néhány napja pedig azt sikerült álmodni, hogy volt nálunk valaki, mutattam neki valamit a lakásban, és ahogy visszapillantottam a nappali másik részébe, láttam hogy ott játszanak a gyerekeink :) Egy kisfiú és nála kb egy-másfél évvel fiatalabb kisfiú és kislány :) Mindhárman ott hancúroztak :)
Olyan jó volt látni! És egyben megnyugtató is!
Már csak be kell teljesüljön :)

Ma délután szundiztunk egyet ... csupa baromságot sikerült álmodni, de mikor már teljesen felébredtem, eluralkodott rajtam a nyugalom... Valahogy azt éreztem, hogy hamarosan itt lesznek a Babók a pocimban és szépen egészségesen fejlődnek és ezúttal minden sikerül :) Nagyon boldogan másztam ki az ágyikóból :) Meséltem is Lacnak, hogy egy kisfiú és egy kislány :)

Azt hiszem, hogy már kb minden variációt megálmodtam :)
A lényeg, hogy legyenek és egészségesek legyenek!
Nagyon várjuk őket :)
Gyanús, hogy megint folyton ikrekről álmodom...ez tavaly is így volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése