2014. november 1., szombat

Fiúk

Idén a három fiúra hagytam a tök faragást, mert nekem már nem megy igazán a kuporgás a földön... bár az asztalnál üldögélés sem az igazi.
Teljesen szabad kezet kaptak, még a minta ötleteimet sem mutattam meg nekik amiket kiválasztottam...
Hallottam én hogy megy a kertben a ténykedés, de csak akkor esett le hogy a sok fúrás-faragás a tökkel van összefüggésben, mikor kimentem hogy meggyújtsuk a gyertyát benne :)

Robotök
A kis tökfaragó csapat

Tetszett nekik nagyon a farigcsálás, jó sokat szorgoskodtak kint, jól elfáradtak.
Utána gyors fürdés következett és beizzítottuk a diavetítőt :)
Miután technikailag megszakértették hogy hogyan is működik és mit vetít a falra, már a mese is érdekelte őket :)
(ezekből a képekből nem sok látszik sajna)

Az első diavetítés :)
ámulat



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése