2012. augusztus 25., szombat

Cukorterhelés 25+1

Ilyen viszontagságos terhelésem még sosem volt, pedig nem most kezdtem a cukros lötyi ivást...
Reggel korán mentünk, sikerült a labor előtt megállni, én a kocsiban vártam, Laci felszaladt a szülészetre Krisztihez a beutalómért, majd sietett vissza, és túl is estünk a 0 perces vérvételen. Ezúttal még a cukros víz megivása is könnyebben ment, mint eddig.
Aztán kint beültünk az autóba. Már ülnöm sem egyszerű, pláne nem ilyen sokáig, úgyhogy kb 30 perc elteltével elkezdődött a kínlódás, a hányingert még tudtam uralni, de éreztem, hogy valamit tenni kell, mert el fogok ájulni. Ülés totál vízszintben volt, lábam fent a műszerfalon (ez szokott segíteni), de ezúttal sikerült így is elájulni :( Laci összevakart, de csak úgy tudtunk bemenni a 60 perces vérvételre, hogy 2 kis korty hideg vizet ittam.
Úgy tűnt, jobb lesz, bementünk, levették a vért, a második trimeszteres laborhoz leadtam a vizeletet, majd vissza a kocsiba.
Na, ekkor már nem kellett sokáig várni, egyszercsak elsötétült minden, és ismét elájultam. Hála Istennek, Laci végig mögöttem volt, bár időzíteni tudni kell, éppen akkor estem össze, mikor fél lépéssel odébb ment, hogy kinyissa nekem a kocsi ajtaját. Szerencsére utánam tudott kapni, így nem ütöttem meg magam. Következő képkocka, hogy vagy 20 ember áll körülöttem, és Laci próbál összevakarni a kocsi mellett a földről. Befektetett az autóba hátra, és így vártuk a 120 perces vérvételt. Addigra persze már híre ment az extra mutatványaimnak, így a laboros hölgy éppen steril szettel jött kifelé, hogy a kocsiban levegye a vért. De végül bementünk, aztán hamar túlestünk rajta.
Nagyon rendes volt mindenki!
Laci haza vitt, majd ágyban töltöttem a napot délutánig.
Ez a cukros rémség egy dologra volt "jó", hogy a Babók non stop pörögtek tőle, majd' 24 órán át :) nagyon édesek voltak :)

Eredmény:
0 perc: 5,1
60 perc: 9,7
120 perc: 9,6

Lintner Tanár Úr ez alapján kicsit szigorított a diétán, úgyhogy most 140-150 grammos CH natív cukormentes diétával próbálkozunk.
Azért ijesztő az eredmény, mert mindez sima 150 CH-s étrend mellett lett ilyen, évek óta nem ettem cukrot, lisztet, ...
Ha a diéta nem válik be, jön az inzulin.

Tűű Doktornak is elküldtem az eredményeket, az előtte lévő 3 nap itthon mért 0-60-120 perces vércukor értékeimmel és étrendemmel együtt.
Hétfőn érkezik a válasza.

A labor eredményeim jók lettek, egy eltérés volt, a vasam... vérszegény vagyok, így Tanár Úr felírt vasat, amit szülésig kell szednem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése