2011. április 24., vasárnap

Húsvét :)





Nagyon
boldog,
áldott
húsvétot
kívánunk
Mindenkinek!!! :)


Engem Lac pénteken egy meglepetéssel várt haza.
Amint haza értem, bekötötte a szememet, és hátra vitt a kertbe hogy odaadja az ajándékomat amit a nyuszi hozott :)
Bársonyka várt rám egy kerti nyuszi-karámban :)
Nagyon nagyon barátságos nyulacska...azonnal odajött, megszimatolta a kezemet. Azóta is amint kimegyek, jön és jól körül szaglászgat!
Nem is gondoltam, hogy kaphatok nyuszit, mert pár évvel ezelőtt kaptam egy kis fehér piszmogó orrú tapsi-fülest, de mikor vissza kellett adni húsvét után, akkor nagyon sírtam. És Lac kijelentette, hogy nem hoz nekem többet nyuszkót, mert annyira sajnált, hogy nem akartam visszaadni a kis ugri-bugrit. Így abban maradtunk, hogy akkor lesz legközelebb nyuszink húsvétkor, mikor majd a gyerkőcök kisírják :)
De hála Istennek Lac ezt a mondatát elfelejtette, és megint hozott Nyúlkát az ünnepre :)
Van egy kollégája, akik tartanak folyamatosan nyuszikat és tőlük kérte kölcsön a nagy kedvencet :)
Mesélték, hogy pár napja vették észre, hogy Bársonyka "feleségének" nagyon gömbölyödik a pocakja, úgyhogy kisnyuszik lesznek majd náluk :)
Remélem a termékenység nálunk is felüti a fejét :)
Mondtuk neki, hogy hozzon szerencsét nekünk is :)
Íme Ő:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése